Moderamen.

Taak Moderamen:

Het moderamen is het dagelijks bestuur en heeft tot taak het voorbereiden, samenroepen en leiden van de vergaderingen van de kerkenraad, de uitvoering van die besluiten van de kerkenraad waarvoor geen anderen aangewezen zijn, en voorts, onder verantwoording aan de kerkenraad, het afdoen van zaken van formele en administratieve aard en van zaken die geen uitstel gedogen.

Zij vergadert 10 keer per jaar.

De kerkenraad kiest uit haar midden een
moderamen, minimaal bestaande uit de volgende personen:

Predikant:
Ds. Ch. Inkelaar- de Mos

Voorzitter kerkenraad:
Mevr. E. Jongerius

Scriba /kerkrentmeester:
Mevr. J. van der Kruijk

Diaken:
Mevr. C. Groothoff- van Prooijen

Deze personen vergaderen voorafgaand aan de kerkenraadsvergadering.