Kerkkoor

koor2

Het gemengd koor van de Protestantse Gemeente van Oudenbosch bestaat uit ongeveer 25 leden en is op 5 maart 2023 al 50 jaar actief.
Zij repeteert elke woensdagavond van september tot half mei van 20.00 uur tot 22.00 uur in het kerkgebouw, Fenkelstraat 24, onder leiding van onze dirigent en organist Ger Blok.
Het repertoire bestaat uit kerkelijke muziek, klassiek religieus genre en gospel.
Met regelmaat geeft het koor zijn medewerking aan de diensten binnen onze eigen gemeente tijdens de kerkelijke hoogtijdagen, Kerst, Pasen en Pinksteren. Verder wordt er geparticipeerd bij aanvragen vanuit andere kerkelijke gemeenten en/of instellingen waaronder ook verzorgingstehuizen.

Als u eens wilt komen luisteren of de sfeer proeven van ons samenzijn tijdens de repetities, dan bent u hartelijk welkom.
Uiteraard zoeken we altijd weer naar nieuwe koorleden in alle leeftijden om ons koor te komen versterken.

Op zondag 5 maart 2023, vierde het Protestants Kerkkoor Oudenbosch haar gouden jubileum.
Hieronder een fotocollage van de sing-in.

50 jaar kerkkoor 5326 Groot
Het bestuur bestaat uit drie leden, te weten:

Voorzitter                                  : Dhr. B. van Es
Penningmeester                       : Dhr. P. Slager
Dirigent                                     : Dhr. G. Blok

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met:
Ben van Es
Mobiel 06-29117914