Huren gebouwen

Het college streeft ernaar het kerkgebouw voor culturele doeleinden te verhuren, om hiermee extra financiële middelen te genereren.

Ook is er de mogelijkheid voor gemeenteleden verjaardagen en huwelijksvieringen te houden. De kerkrentmeesters hebben de toekomstvisie dit nog verder uit te breiden en ook buitenstaanders en andere organisaties de mogelijkheid te geven "De Pastorije" te huren. Dit zal in overleg met de kerkenraad geschieden en per aanvraag bekeken worden.

In eerste instantie zullen de kerkrentmeesters dit beoordelen op de volgende punten:
- ons christelijk geloof en de normen en waarden die hier uit voortkomen
- mogelijke overlast
- haalbaarheid en beheer

In “De Pastorije” is alle audio- en video-apparatuur aanwezig alsmede een wifi-aansluiting.

Beheer en onderhoud zal plaats vinden onder verantwoordelijkheid van het college van kerkrentmeesters, in overleg met het college van diakenen.
Voor huur en reservering van "De Pastorije" en de kerk kunt u contact opnemen met:

Dhr. A. Berends
Tel. 0165-315941

Foto impressie “De Pastorije”
Foto impressie kerkgebouw