Koster

De koster zorgt dat op zondag de kerk op tijd open is, de lichten aan zijn en dat de klok geluid wordt.
En zo nog wat zaken die vóór kerktijd moeten gebeuren, maar waar je niet zo snel aan denkt.

Op maandag wordt, met hulp van vrijwilligers, de consistorie schoongemaakt. Er is een rooster gemaakt, zodat iedere week iemand helpt.
Gezellig is het wel, dus mocht er iemand interesse hebben? Meestal is het een uurtje werken.
De koster zorgt ook voor de boodschappen zoals koffie, koekjes, afwasmiddel etc.  Mocht u vergeten zijn uw eigen liedboek mee te nemen uit de kerk, dan ligt dat waarschijnlijk onder de stoel van de koster, achter in de kerk.
Na de dienst zorgen we dat de kerk weer netjes is en alles wat we vinden proberen we aan de eigenaar terug te geven.
Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, dan horen we dat graag.

Mevr. W. Ros
Tel: 0165-315851