Kindernevendienst

kindernevendienst2Iedere zondag is er een kindernevendienst voor alle kinderen van 4 t/m 12 jaar (groep 1 t/m 8 van de basisschool).

De kinderen gaan met hun ouders naar de kerk en blijven in de dienst tot vóór de schriftlezing.

Daarna gaan de kinderen naar "De Pastorije", waar een bijbelverhaal in voor hen begrijpelijke taal wordt verteld.
Vóór het einde van de dienst komen alle kinderen weer terug in de kerk.

Centraal binnen de kindernevendienst staan de bijbelverhalen.
Hierna wordt gecollecteerd voor een goed doel, dat door de kindernevendienst zelf wordt uitgekozen.

Daarnaast wordt het bijbelverhaal op velerlei manieren verwerkt, bijvoorbeeld met creatieve werkjes, spelletjes of liedjes. Er wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met de leeftijd van de kinderen.

Vanzelfsprekend wordt er ook extra aandacht besteed aan de feestdagen zoals Pasen, Pinksteren en Kerstmis.
Rondom deze dagen worden leuke kinderprojecten georganiseerd.

Adventsproject 2022.
Klik hier voor meer uitleg.

Foto impressie kinderkerstfeest 2016

Contactadressen